logo nasweb.sk Dnes je štvrtok, 25.Máj 2017, 03:28:58 hod.

Tvorba stránok

Potrebujete webovú stránku?
Prepadá sa Vám návštevnosť stránky?
Tvorca stránky sa neustále vyhovára, že nemá čas?
Máte aktuálnu a kompletnú analýzu konkurencie?

Vstupit

Servis počítačov

Napadol Váš počítač vírus?
Máte dostatočne zabezpečnú sieť?
Nekomunikuje externé zariadenie z počítačom?
Vymazali ste si dáta a potrebujete ich späť?

Vstupit

Počítačové školenia

Dodržiavate zásady správnej starostlivosti o počítač?
Potrebujete z počítača vyťažiť maximum?
Čo treba robiť, aby ste predišli napadnutiu vírusom?
Viete si správne nastaviť mailového klienta?

Vstupit

Kvalitné IT články

Ako zabrániť deťom prístup na zakázané stránky?
Forenzná analýza od A do Z.
Ako zistíte, prípadne odstránite vírus z počítača?
Operačný systém Windows. Horúce novinky a rady!

Vstupit
IT MAGAZÍN - Aktuálne články zo sveta počítačov

Ďakujeme Vám za hodnotenie článkov.


Aj týmto spôsobom prispievate k ich pravidelnej aktualizácii a zvyšovaniu kvality.

Hodnotenie kvality článku (Čím viac hviezd, tým lepšie hodnotený článok):
3 ***Celkové hodnotenie 3 z 4 hlasov.

Obsah článku: Úspešný nadpis | Vyťažte z konkurencie | Upútajte čitateľov | Prínos predaja | Žiadne sľuby, len skutky | Slová reklamy | Zisk 80% | Stačí veriť

 03.12.2014



Copywriting – cieľ k úspechu, alebo 8 spôsobov ako sa stať dobrým Copywriterom


1. Kreativný a úspešný nadpis
 Nikdy v nadpise nesľubujte nič, čo v skutočnosti nie je možné ponúknuť!
Príklad: Garantujeme 100% dostupnosť serverov. Omladnete už za pár dní. ...
Využívajte efektívne nadpis!
Príklad: Čistenie komínov Čo s upchatým komínom?


2. Použite dobré a vyťažte z toho lepšie
Monitoring konkurencie Vám dopomáha nielen k tomu, aby ste o nej získali čo najviac informácií, ale aj vedeli jej stratégiu použiť vo svoj prospech.
- nahraďte jeden z prvkov osvedčeného riešenia nejakým novým, exkluzívnym, prekvapivým, výnimočným, súčasným
- kombinujte úspešné a preverené prvky z viacerých zdrojov
- prispôsobte – úspešný slogan, produkt či ponuku z iného odboru
- upravte, zmenšite, zväčšite, vyzdvihnite – akýkoľvek prvok
- rozšírte využitie tovarov či služieb oproti konkurencii
- odstráňte opakované (obohraté) prvky, ktorými disponuje väčšina – oddeľte sa
- zmeňte čokoľvek vo svoj prospech

3. Menej je niekedy viac
 Nesnažte sa svojím článkom upútať naraz všetkých čitateľov. Akákoľvek snaha je v tomto smere zbytočná. Sto ľudí sto chutí. Skôr pouvažujte, ktorá cieľová skupina je pre úspech Vašej reklamnej kampane kľúčová.

4. Čo vlastne predávame?
 Na prvý pohľad je odpoveď hneď jasná. Predávame mlieko, cukor, počítače, telefóny, služby,..
Pokiaľ však máte záujem zlepšiť svoju marketingovú komunikáciu je potrebné, svoj prehľad rozšíriť.
Od dnes nepredávajte minerálku, ale nápoj na pitie. Nepredávajte skriňu, ale úložný priestor.
Prečo? Lebo predávať sa nemá produkt či služba, ale prínos, ktorý predstavujú.

5. Nesľubujte nesplniteľné
 Zamerajte sa na 3 základné aspekty: dôveryhodnosť, pádne argumenty, úprimnosť
Veľké množstvo copywriterov sa zameriava výhradne na super, bombastické, vtipné a veľkolepé sľuby.
Dôležitejšie však je, aby správnymi argumentmi boli podložené relevantné dôkazy a nimi presvedčili potenciálnych klientov.

6. Najpoužívanejšie dve slová reklamy
 Časy, kedy zaberali na klientov slová zadarmo, novinka, bezkonkurenčný, úžasný,.. už dávno stratili význam.
Mnohí zákazníci sú už doslova presýtení týmto druhom reklamy a zásadne ju automaticky odmietajú a okamžite o ňu strácajú záujem.
To určite! - sú práve tie dve slová, ktoré sa v modernej reklame vyskytujú najčastejšie.
Čo by ste povedali na takéto ponuky?
S týmto prípravkom schudnete cez noc 3 kila! - To určite!
Zarobte si 1000 euro za víkend klikaním na odkazy! To určite!
Kúpte si nový dom už od 1000 eur! To určite!
Pokúste sa predávať, ponúkať produkty a služby bez toho, aby ste si na ne museli odpovedať práve týmito dvomi slovami.

7. Zamerajte sa na 20%
20 % obchodníkov zaistí 80 % zákaziek
20 % klientov tvorí 80 % obratu
20 % vynaloženého času prinesie 80 % zisku

8. Verte si!
 Verte sebe, verte produktu, verte reklame ktorú tvoríte.
Len ak ste sami presvedčení a veríte vlastným slovám, dosiahnete požadovaný úspech.

Na zverejnený článok sa vzťahuje autorské právo. Akékoľvek kopírovanie bez písomného súhlasu autora je zakázané! Článok nemusí korešpondovať s názormi čitateľov. Autor si vyhradzuje právo kedykoľvek, bez upozornenia a výlučne podľa vlastného uváženia zmeniť, alebo upraviť obsah článku, ako aj uskutočniť jeho zmazanie.   Autor tohto článku: © A.O.

Nahor stránky